jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

Aku budak baru belajar


Ari ni aku baru belajar nak buat blog sendiri... ini pun sebab dek budak ujei ni.. suker sungguh tengok blog dia.. memacam boleh ceriter or story mori.. aku pun cecuba la buat sendiri... slow2 boleh lah... aku pun bukannyer pandai sgt bab2 menulis ni..sajer sesuker... boleh gak kongsi2 resepi rumahtangga dan sebagainyer disini...

3 comments:

Charlotte Arphenee said...

waaaaa......
dh pandai berblog, tahniah. nanti sesama la yerks. aku pun ala2 rajin update sekang nih. nanti kita racun kawan2 lain buat blog yerk...

dalila said...

ye la jei, aku ni pon ikut ko. dah buat blog pastu tak update-update. Aku tak tau nak citer aper.. tapi aku mmg selalu tgk blog ko...suker

Adleyna said...

aku buat...tapi dah delete..hehehehe
segan plak rasanya..ntak apa2 yang aku merepek....

Le ni sibuk blajo2 buat blog utk skolah je...

huhuhuhuu...tu le keje aku...

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates