jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

bekpes ngan adib


ntah bila ntah aku bekpes ni....aku tingin nk makan mee kari....mee kari kt sini memang meletop... tapi mee sop dia..aku takleh telan..lansung out... mee kari ni dilengkapi ngan ayam, kerang serta sayuran yang dibenarkan..ditambah ngan sambal bilis..mmg agak pedas sikit..sambal bilis tu jugak dia masukkan dlm me sup...so bagi aku tak serashi bersama.. anak2 aku mmg peminat mee kuning. lebih2 lagi papa yg goreng..mmg tak tolak.... kisahnyer mlm sebelum adib nk makn mee goreng..hanya ada ayam.. bahan2 tk lengap..papa goreng jer ikut apa yg ada...tapi diorg ni tetap makan sampai berpinggan-pinggan..lebihnya bawak bekal.. sampai aku tanya nk mkn apa..adib ckp nk mkn mee papa.. ngadap la mee tu kat kedai mkn..boleh ker? aku boleh jer..


hi...spiderman mkn mee...

semangat sungguh...


makan la dib.. tak membazir papa goreng..






0 comments:

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates