jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

super top


gambar makann lagi..sudahnyer blog aku jadi blog masakan..haahaha
ni last week kami sekeluarga g mkn kt tanjung lumpur salah satu tempat masakann panas yg glemer kt kuantan
kami kalu nk mkn msakan panas satu tempat jer kitaorg pegi..SUPER TOP nama restoran tu..
menu pada hari tu adalah:

adib nk mkn nasi paprik

sup ekor ni aku punyer...tekak teringin makn sup2 lak..very the mabelessss.....

ayam masak merah..tak sedap..fail..ni mesti tukang masak lain ni..

yong request sotong celup tepung..

ni hubby punye..sup daging campur perut..mabelessss..


yong mkn sotong jer..


tetiba jegh aku tayang gambr selipar yong baru beli...very the pink and munga2 you...


ni weekend aritu aku buat nasi dagang...tp tetiba mood nk amik gambau tak keluar..aku just amik gmbr nasi n gambar lauk yg tk siap lagi...tengah menumis..hahaha..boleh gitu yerk...

tu di rempah2 tuk kuah ikannyer...pastu aku tk amik gambar dah...

punyer la aura kamera aku tk mari2..semalam aku buat nasi ayam pun malas nk amik gambar....


1 comments:

mamalieyna said...

alahai..tengok menu mknan yg mabeles ptg2 ni..terus perut berkeroncong! huhu.. =P

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates