jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

kari, kari,kari..


morninggg.... pepagi lagi aku dah tayang gambo kari ayam aku yg tak seberapa ni... aku ni simple jer..kalo tkder bahan penumis..takyah..senang..so tumis bawang, lada daun kari kutip kt depan rumah yg mana pokoknya hidup segan mati tak mau... tumis3x.....



agak dh pecah minyak..uish ganazzz..minyak pun leh pecah ek..ingatkan pinggan mangkuk jer... ok seterusnyer masukkan sepeket rempah kari..kaco lagi masukkan ayems...kaco5x... bior lama sikit....

pastu masuk santan, garam, asam keping...siap... ate..mana gambo kari ayam yg dh siap nyer????? tuan rumah lupa nk amik gamabau...kahhhhhhhhhh.... apelah punyer siaran tk lengkapla..... aku betol2 lupa... sebb aku mkn awal.. dan menu aku adalah seperti di bawah..lantas bila suamiku balik aku tgh lipat kain..dia kata takyah hidang dia mkn nasi campur jer.. jadi aku tk hidang la dlm mangkuk bagai..terus aku luperssssss....







oklah tu sajer siaran pagi ni..baiiiiiii...




4 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

kari buatan sendiri memang sedap :)

SURIA AMANDA said...

nak masak kari la malam ni...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

pehhhhh mendidih perut aku tengok makanan kat sini kak..huhuhu

dalila said...

jgn didih lg..kang keluar baby,,,

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates