jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

akhirnyer....


Assalamualaikumm....

Lamanyer lah aku menyepi.... malas ada...mood berblog tak mari...
tp bebaru ni aku cam rindu nk berblog...tp terbantut sbb puas aku donlod gambau tak lepas2..
dgn nekad dan kesungguhan dan jati diri yg tinggi akhirnya aku berjaya jugak mengupload...
tu pun dari pagi tadi sampai t.hari aku study cemana dan kenapa takleh donlod.... rupenyer cuma setting problem..
ni intro jer....
nnti kalo aku rajin aku update....





5 comments:

Marsha~ said...

mana menghilang lama sangat ni????

AzMask said...

welcome back my preng... lepas ni aku akan tahu perkembangan ko... Rajin2 update..

dalila said...

uishh..alhamdulillahh..ada gak yg perasan kat aku...marsha...ingat lg ko kt aku...mas...aku telah berjaya mengupload gambo...heheheh

Eyna's said...

sdapnye nengok air yang berkaler2 tu....

air org ngidam ke tu?hehehehhe

dalila said...

idok ler mengidam ena...buat sejuk mata jer....

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates