jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

Tag dari Eyna


Homework cekgu bagi.... baru arini sempat buat...
cuma menjawab sejujur-jujurnya....

1. Bekas kekasih saya adalah :
ramai....malas nk taip...tapi kalau nk diistilahkan sebagai kekasih sorang jer kot, yg betul2 berkasih-kasih...yg cinta monyet ngn berok ramaila...

2. Saya sedang mendengar :
adib main jet buat bunyi mulut dan juga bunyi aku tekan keyboard dan bunyi ekon opis..

3. Mungkin saya patut :
start buat kejer coz dah pukul 11am masih lagi main internet...

4. Saya suka :
makanan yg sedap2

5. Sahabat-sahabat baik saya :
saya tak ramai kawan, sbb saya tak pandai buat kawan...kawan2 yg ada tu la saya kawan sampai bila2..

6. Saya tak faham :
kenapa manusia boleh bersifat angkuh dan sombong membangga diri dan tak ada sifat sopan dan hormatkan org lain..

7. Saya kehilangan :
masa.....banyak dah saya abiskan tanpa bertindak memperbaiki kekurangan diri..

8. Ramai yang kata :
h1n1 tu selsema babi..tapi saya tk pasti adakah ianya berasal dari babi atau hanya sekadar nama...

9. Makna nama saya :
cahaya petunjuk

10. Cinta itu adalah :
sesuatu yang indah...tapi yg pasti seseorg boleh jatuh cinta bekali-kali...namun hanya satu yg kekal abadi...

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
bertarung nyawa melawan penyakit..menahan kesakitan yg teramat..menangis mengenang nasib...sabar menempuhi dugaan..dan masih bertahan dgn sokongan dan doa yang tak putus2...hanya doa dan harapan yg menggunung agar dirimu sembuh....

12. Saya akan cuba :
menjadi insan yg solehah di muka bumi ini...serta mengenang kembali tujuan perjalanan hidup ini...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever n ever...wo pu ce tau... meremehbooba...dor set darm

14. Telefon bimbit saya :
adalah telefon opis saya

15. Bila saya terjaga dari tidur :
saya seolah-oleh mahu terus tido..malas nk bangun...

16. Saya paling meluat bila :
mellihat manusia yg tak bertamadun...

17. Pesta/Parti adalah:
sesuatu yg sya cuba elakkan..saya tk suka keadaan yg hingar bingar dan kelam kabut serta panas..

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
anak hamster yg baru lahir...


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
remaja...bebas terbang bagaikan burung terlepas sarang...

20. Hari ini:
seperti hari yg biasa saya lalui..

21. Malam ini saya akan :
melalui satu lagi episod busy dlm diari hidup..balik kejer g sepital, kejar balik umah singgah pasar mini beli lauk, mlm masak..g balik sepital amik mak...minggu2 yg busy bermula...

22. Esok saya akan :
seperti no.21

23. Saya betul-betul inginkan :
renovate rumah kasi cantik n luas...sempit sedara mara nk datang...

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
tak ada yg difikirkan...tak sempat nk pikir pon nk cepat anta yong sekolah..

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
Giant

26. Makanan barat atau Jepun :
Barat

27. Bilik yang terang atau gelap :
Gelap

28. Makanan Segera adalah :
Meggi

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
Tengoklah...

30. Siapa yang anda mahu TAG?
tadak sapa...

5 comments:

AzMas said...

Dalila... doa dan harapanku agar abah ko cepat sihat dan baik seperti sediakala.. banyaklah bersabar. Kirim salam ngan mak & abah ko ye.

Eyna's said...

La..abh ko masuk spital smula ek...aku pun sama...doakan abah ko cepat sembuh...paling tidak pun kurangkan ras sakit yg dia tanggung tu...


Adib mmg tiap2 ari ikut ko keje ek?

dalila said...

sian nengok abah aku..perut lak bermasalah..nk operation..patutla sebulan sakit perut..

adib mmg ikut aku kejer ina..thn depan sekolah ngan yong..

irasilver said...

salam... wah lama x msk sori! rajin tag tag ni ek.. hihi

abah x sihat? bersabar ek hope dia get well soon! :)

dalila said...

thanks ira..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates