jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

demam...


minggu lepas 2 ari jer aku kejer... ari sabtu sebelum tu janji ngan jei nk mandi kolam kt seri malaysia... anak2 aku epi gila bila aku cakap nk mandi kolam ngan hud... tapi manusia hanya mampu merancang....petang jumaat badan yong dah suam2.... aku dah gelabah..camana ni..dah janji ngan jei..tapi yg pasti membuatkn aku lagi gelabah, aku dah janji ngan ank aku nk mandi kolam.. pelampung dah dikuarkn utk dipam...tapi akur ngan keadaaan yong yg begitu tk memuaskan....aku telepon jei ckp mungkin tk jadi, yong demam..kalo sok dia ok, aku comfirm balik...keesokannya badan yong panas..sah aku kene batalkan rancangan...adib dah tanya aku bila nk g mandi..aku ckp acik jei tak jadi pegi hud demam..fuhhh lega dia paham..msg jei ckp cancel...
ari ahad demam yong dah hampir kebah..aku lega..tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....apasal badan adib lak yg suam2 ni..... adoiiiilaaaaa...adib lak sambung....isnin aku tak kejer dua2 demam...yong tak bapa sihat..dua2 tercirit2..tapi sikit2 jer..5,6 helai spender sorang tuk satu ari...
selasa aku g kejer....tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...apasal badan aku sakit2????......aku lak sambung......sampai kul 4pm aku dah tak thn..ckp ngan bos....aku demam...nk mintak balik...bos paham...n...dua ari lagi aku coti......dannnnn..ari semalam..30.6.2009...papa lak sudahkan misi demam...dah 2 ari papa tk kejer...apasal demam pon leh jangkit ek?hmmmmm......

4 comments:

Eyna's said...

heheheh...
patutlah ko sunyi sepi...
perabih satu umah demam rupe2nye...

Alhamdulillah..smuanya dah berakhir
dan smua dah sihat smula...

dalila said...

alhamdulillah ina...dugaannnnn..dan aku ambil kesempatan tuk tak g kejer..yela kalo aku ckp mesti korang tak caye... pekerja biasanyer ada mc 11 arikan... selama aku kejer seingat aku bapa ari jer aku penah amik mc.. tahun lepas aku rasa 2 ari jer..dan penah gak aku tak penah amik dlm setahun..

AzMas said...

cuaca skang ni mudah menyebabkan tersebarnya demam.. aku tak kesah kalo aku yang demam. Tapi cukup risau kalau adam yang demam.

Eyna's said...

La...aku pun...dah hampir 10 tahun keje...tak silap aku baru shari je aku amik mc....

demam2 pun aku gagahkan gak diri datang skolah...huhuhuu

Tapi kitorang ada cuti rehat khas...7 hari setahun...
yang tu pun baru kebelakangan ni aku amik...
bg membolehkan aku berpoya2 dgn cik abg aku...
Sape tak amik cuti ni...mase pencen nanti dia akan bayar...

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates