jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

adib kena neb n b.fast for 2day


salam khamis sumer... pekaba??? ni kes semalam..adib dari semalam batuk2 tk henti..tp main mmg cergas cam biasa w.pon aku tgk dia cam agak semput... nafas berbunyi.. dlm hati terdetik mungkin adib mewarisi lelah mak.... keturunan aku mmg ada lelah..anak2 abg pun ramai yg lelah..tp adib tak pernah kena lg..so aku fikir maybe batuk biasa...

dan mlmnya lepas bg ubt batuk adib dh merengek-rengek..suh aku tido sekali.... memula ok..sejam lepas tu dia merengek..pastu tido..tk sampai 15min nangis lg..begitulah seterusnya sampai aku dh tk thn plus mengantuk..ni takleh jadi terus aku teringat kt jei ngan ira..anak2 diorg mmg selalu diserang athma... dan bunyi nafas adib makin kuat.... hubby suh g klinik....dlm hati terdetik ni mesti kene neb.. yong tgh tido lena so aku ckp ngan hubby better aku jer g bawak adib.. dia tggu yong..dan sampai di klinik mmg sah adib kene neb..kalo tk mlm kang dia takleh tido doktor kata..

dan pertama kalinya adib kene neb...agak jakun dia...ehehehe... badan keras tk gerak2....aku rasa dia cam pelik bin takut..


pastu aku suh dia rileks dan tenang..br dia ok..bdan dh tk kejung...huhuhu sian anak jantan aku nih... tgn pegang kuat kt kusi tu....

teringat kt arwah abg masa kecik selalu diserang athma..tp yela kan kt kg..apa yg ada..mak cuma sapu ubt angin...klinik jauh..dan arwah abg mmg tak pernah rasa nebulizer nih...kesian menahan sakit yg amat.. alhamdulillah anak2 kita sekang dah senang dan mudah dalam segala hal...

lepas masuk gas adib terus senyum sampai telinga..dia kata best ma sedut gas tu..sejuk jer mulut asib kene titik2 air...


so pagi tadi adib tak kesekolah..sian dia batuk..ikut aku g opis...nk suh dia mandi pagi buta kang lagi teruk..so takyah mandi la..mandi kt opis jer.. dia kata teringin nk mkn nasi lemak yg sedap tu..aku pun layan la...


muka tk mandi pagi...

nasi lemak favo adib..yg dlm bekal tu roti goreng telo hubby buat tuk b.fast yong pg tadi..

ni speacial aku yer.... telo separuh masak...best bangat..cicah ngan sekeping roti telo tu..perghhhh...sedapppp...



best kan dibbb....



8 comments:

AzMas said...

bekpes telur yang sihat... aku pown..

dalila said...

beshhhh.....

Eyna's said...

aik...bleh letak kicap ke?

dalila said...

kicap cair ina...pastu aku mkn roti sekeping..ngeh50x...

Marsha~ said...

bebudak skrg senang betul kena athma ek... nampak sedap nasi lemak tu.... haih.. nasib bukan bulan pose ni

dalila said...

betul la marsha...keadaan kita yg tak berapa nk sihat..tu yg bebudak mudh kena penyakit...nasi lemak kt kedai tu mmg mabeles...

LYaFRINA said...

adib kena asma k???
harap2 semuanya dh ok yer...
skarang debu2 bnyak sgt..
tdedah pd psekitaran y x elok

dalila said...

br 1st time lya..insyaallah sumer ok..tq

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates