jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

Berbuka di hari minggu


salam...

weekend aritu sempatla aku masak beria sikit..
hubby balik t.hari tu bawak daging..aku rs dlm 2 kilo kot..ntah..tp banyakla..
dia beli sekali ngan bhn2 buat kari..
so dlm kul 3pm aku pun start la..menumis bagai..yela daging kan..
lama nk empuk..anak2 aku tanya..ma kenapa msk..kitakan puasa..
yong: mama..sedapnyer bau....ayong rsa nk mkn lah..

huhuhu..sian la pulak...dh la lama nk nunggu daging tu empuk..puas ank aku melayan bau kari yg enak...
jgn terkejut berok la yer tgk kuali aku yg cun tu..
aku mmg tak pernah garas pun..takde masa aku...(malas)..ye..ye...aku tau hodoh..nnti aku garas kaci putih bersih punya..kalo dh cantik aku tayang kt korang k...




banyak ni..penuh satu periuk besau..aku frozenkan sebekas..agak2 aku tak sempat masak aku defrost jer..pehtu panaskan...bijak2...

tetiba otak aku cam teringin nk mkn nasi minyak..(otak pun leh teringin ker?) mmg la otak kan mastermind segalanyer... akupun buat la nasi minyak warna warni.. mkn lak ngan mende lam bekas runtuh/bina ni...

papadom..wallah...


ni bekal tuk adik aku bawak g kejer... aku mmg tak sempat amik gambar hidang molek ni..siap2 masak layan anak2 g taman lak..balik barulah tekejar2 hidang..siap hidang terus azan..gitulah aku pose nih..mmg tak sempat masak beria sgt.. setiap petang huby la layan anak g taman sementara nunggu berbuka..sajer taknk diorg tunggu lama sgt kt rumah...




ni pulak aktiviti kami di tgh hari.. yong suh aku jahit baju barbie dia...layannnn....


aik..superman pun ada seluar..kahhhhhh...


2 comments:

kak ina mail said...

minta daging tu sikit.dapat cicah ngan roti canai tu sodap.

dalila said...

amikla k.ina..yg beku ada lam fridge..sodap melatop tu..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates