jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

kari kepala ikan tenggiri


ni pulak menu weeknd aritu
aku masak kari kapala ikan tenggiri...
anak2 aku dh berapa kali pesan..mama jgn makan kepala ikan nnti lupa..sbb aku mmg selalu lupa..hehehe...
tp sungguh nikmat dapat mkn kari ni..mabeles...



tayang bahan2 dulu..w.pon tak lengkap lam gambar ni..sajer konon cam best la...ala korang bukannyer tk tahu pun kannn..kannnn..

nampak cam hangus kan..tp tal sebenarnyer...

masukkan air asam pastu santan..

agak2 dh nk masak..masukkan bendi

siap

kuih beli kt param..kalo sejarah 7 thn kawin..aku mmg tk ke param..ada la sekali dua tu.. tp sejak anak belajar pose ni la kami g membeli..layan anak..

popia aku buat sendiri...tk puas mkn yg beli..


yg ni adik aku la membeli..layn anak buah dia pose..


sekali lg kari ikan aku..gambar tk clear..

ada gak beger yong + adib

sahur lak panaskan kari plus goreng sekeping ikan tenggiri..

1 comments:

AzMask said...

wow sodapnya.. kari kepala ikan mabeles

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates