jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

masak ape semalam?


korang masak apa semalam?
aku masak ketam masak lemak cili padi..muaahhhh..mabeles
okeh..bahan2nyer adalah..
aku beli ketam 2 ekor jer..tp besar..


masukkan sumer dlm periuk...

kacau2..

sementara tu tgk yong tgh mop bilik air..tak tau nk buat mende katanya..sementara nunggu berbuka..

ok siap..apekah motip daun kunyit tu? daun kunyit aku banyak sgt..nk masukkan dlm gulai hubby ngan anak tk suka rasa daun tu..so aku buat perhiasanlah...pastu aku mkn buat ulam jer daun tu..

close up


yg ni istimewa tuk anak2

ulam timun..mama malas masak sayur..tkder org nk mkn..

kuih ni pun anak mkn satu jer..yg lain sumer mama mkn..hubby mmg tak mkn lansung kuih manis2 ni..

banyak kannn...belen berbuka ni kami mkn masa sahur...



6 comments:

Nieza Ishak said...

adoiiiiiiiii syedapnyaaaaa .. dari last week termimpi ketam .. uhukkkk

dalila said...

jom la msk ketam nieza..sedapppp

AzMask said...

sedapnya ketam.. kat kontan best sebab leh dapat stok segar.. slurppp

Anne said...

nampak sedap la kak:)

kak ina mail said...

ketam masak lemak cili api sedapnya.letak pulak ngan daun kunyit tu, harum semerbak.

dalila said...

mas: nk pilih ketam segar kene tggu ketam yg baru sampai..kalu yg dh 2,3 hari duk lam peti ais tu mmg dh lobam lah..

anne: mmg sedap..hehehe

k.ina: mmg hajat hati nk letak daun kunyit..tp anak2 n hubby tk suka bau daun tu.

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates