jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

balik kg ari tu la...


ari rabu last week aku sesuker ati kejer half day..bos aku takder..so kul 1 aku blah..singgah carefour jap beli toiletories..adib nak t/brush n past spiderman n yong nak barbie.. jenuh la aku mencari.. dah dpt terus balik, kemas umah sesikit n mak aku seperti azali mengemas dari pagi tak siap2 bebel abah aku..

abah aku dah siap shopping barang dapur coz dah 3 months tak balik.. takder mende kat kg.. penuh la satu bonet, dari sekecil-kecil mende sampai la sebeso2 mende suma abah aku dah beli.. disebabkan negara Bohor sentiasa mengalami krisis makanan.. jadi abah aku dah stanby 6 jenis sayur stok tuk seminggu...brg2 lain cukup lengkap tuk memasak..takder satupon tetinggal..

sampai bohor dalam 6.30pm..umah penuh ngan sampah n dalam umah penuh taik cicak.. aku terus siapkan dinner..biarla anak aku main dlm taik cicak dulu..jap lagi aku vacumn..siap dinner aku sapu sampah n vacumn.. adala uper rumah berpenunggu.. astro dah kene potong so..ternganga jerla anak2 aku.. tggu la cousin diorg balik bawa kad..

keesokannyer bermulalah operasi mengemas... disebabkan abah aku pepagi dah cari tulang nak buat sop..so senang la kejernyer....letak jer sop, aku anak beranank boleh la mengemas kt tanah...

sibuk sekali anak2 aku nih..









depan umah aku dah macam utan.. tu pon abang aku dah racun last week kalo tak lagi teruk..bunga2 abah aku pon dah lama terabai, sejak tuan dia sakit..












oklah sikit... adala ruper rumah org...

1 comments:

cleaning out my closet said...

sronoknyee tgk!!
xpenah merasa rmh kg camnih..
bestt tuu..
ank2 buah sy slalu bising ckp rmh tok ngan tokwan (atuk nenek versi utara..)tak best,tak rasa mcm blk kg..sbb tmn perumhan..
sib baik hubby punyer kg mmmg real punye kg (teluk intan)...hhehe
merasa la jgk..
tp, yg nih nmpak lg best gilerr..
luasss..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates