jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

KFC


aku sememangnyer peminat setia kepada KFC..menda alah ni susah betul aku nak boikot..penah boikot sekejap, abang aku tak bagi makan, tapi tak tahan.. penyakit aku nih turun temurun..macam keturunan..turun ke anak aku..

sejak aku anak dara lagi memang suka sangat makan kfc.. pasti kengkawan sumer setuju..kitaorg kalo kuar mesti cari kfc..bukan nak banggakan sangat makanan barat nih..tapi aku cuma nak cakap aku memang suka..kalo takder takper..tapi belambak di negara kuantan nih..

masa mengandung pun mesti paling kurang sebulan sekali ajak abang aku makan kfc.. mungkin sebab tu la yong memang suka sangat makan ayam..susah dia nih nak makan nasi kalo takder ayam..lebih2 lagi kfc..senyum jer kalo ajak mkn kfc..adib tak berapa...adib cuma suka mkn chezzy wedges jer...kekadang tu baru jer 2,3 ari lepas mkn kfc dah ajak g mkn...ayat nyer berbunyi begini.. "dah lama dah tak makan kfc ma...teringin sangat nak mkn kfc" bab teringin tu yg aku tak thn tu..
kalau aku ajak mkn kfc yong akan cakap: "betul ker ma? saaaaaayang mama..terima kasih ma" siap terima kasih tu..menandakan kesyukuran dia..diaorg nih tak berapa MCD or pizza or kenny roges or yg seantara dengannyer...kfc gak..


tengok tu..besungguh-sungguh adib mkn chezzy weges



yong baru balik PASTI, ajak mkn KFC.. ari Rabu ada senaman, cikgu suh pakai baju putih..baju langkawi jer yg aku jumpa.. baju sukan tak dapat lagi..dah 3 bulan sekolah tak dapat lagi.




punyalah la lapar anak aku nih.. sampai suh order lagi chezzy wedges..berebut-rebut tak cukup, order satu lagi.... puunnn abis gak..memeang lapar tahap gaban la nih..


3 comments:

Eyna's said...

Acik eyna pun sama...pantanmg dengar KFC...senyum manjang...

Tapi...malam smalam first time...aku mnolak bile abg aku ajak makan KFC ... heran abg aku, tetiba aku tak mau dgn KFC. Last2 aku bgtau...apa taknya..aku dah makan KFC sebelah siangnya dengan adik aku...hehehe

Ari tu pnah gak boikot jap... tapi...tak leh tahan lelama...yang lelain mcm MD..aku hanya tunggu masa prosperity burger je...Pizza ok gak..tapi stahun 2,3 kali je...
Tetap KFC pilihan utama...

sirNik said...

salam....

terima kasih kerana sudi melawat dan memberi ulasan dalam blog saya..

sirNik said...

sebagai ibu bapa, kita akan rasa happy, bila lihat anak selera makan.. sama dengan anak saya jugak..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates