jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

segarkan mata









aku saja letak gambar jambu ni..merah , menyala..saja nak terapi mata sensorang..cam best jer kan jambu nih.. memang best pun..manis.. sungguh manis dan enak..menyegarkan tekak yang kehausan tatkala mentari panas menyimbah muka..(betul ker ayat tu? kira betul jer la)

sebenarnyer jambu ni cam lawa jer..sebab tu aku amik gambar..


Ni citer ari minggu ari tu...bangun awal tak tau nak baut aper....teringat cef masak omelet dalam rancangan apa ntah....very simple...just bawang, lada hitam , garam, tomato n oregano mushroom...aku rasa tu jer kut resepinyer..ingat2 luper..aku pun g dapur buatla..memang sedap..lain dari yg biasa kita makan..cuma omelet nih jgn terlalu masak..kene 1/2 cook jer..kt dlm dia cam basah2 lagi la..hmmm lazatnyer..minum laks kopi panas sambil menghirup udara pagi yg nyaman...anak2 aku? zzzzzzzzzzzzzzzzzzz tido lagi...mr papa? kejer..

tapi ingat..telo banyak kolesterol..boleh makan 2 biji jer seminggu..aku makan 2 bijik sekali..kuang..kuang..kuang..aku kan pencinta kolesterol..(dasar tak sedar diri la nih)


tuk anak2 tecinta..mama sediakan bihun goreng ayam sahaja...jgn pelikla naper bihun goreng aku tuh kosong...kalao ada sayur jenohla aku kutip..memasing taknak makan sayur..nak ayam jer..cam zalim jer kan aku...sebab tu la anak aku kene banyak mkn vitamin..sayur-sayuran nih langsung taknak mkn..tekak takleh terima..



ari minggu aku bejalan seperti biasa..mengemas, membasuh, menyidai, melipat, memasak, menjerit...

2 comments:

Eyna's said...

Uish...merahnya jambu tu...buat tliur je...hehehe

ummzaid said...

jambu madu tu kan?
adui...meleleh la akak..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates