jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

nk masak ape petang ni ek?


petang ni family nk datang..sok nk g main air kt gambang waterpark.. rasa malas tul nk pegi melihatkan sunburn yg teruk kt muka ni masa g gath ngan kengkawan kt balok baru ni.. tapi kene g gak..dh family datang..takkan tolak lak kan...

so aku mulalah merancang menu tuk mlm ni..aku bercadang nk masak tomyam..ringkas dan senang plus sihat... dan sesuai tuk dimkn beramai2.... yg kt bawah ni tomyam aku b uat dh lama dah.. tk berapa nk cukup bhn...tapi sedap jerk aku mkn anak beranak..layan gambar...




hubby kalo ada tomyam mesti nk mkn ngan mihun... dia tgh mkn aku amik gambar...

telur dadar... mmg sinonim ngan tomyam..

ikan masin...

aku ingat mlm ni masak tomyam..dah siap ada sayur sekali senang..goreng telo dadar n ikan masin..dah la kot..tk sempat nk masak beria..balik kejer dh kul berapa..tapi selalunye kalo SIL dtg or mak datang mmg dh siap bawak lauk yg dh masak or mentah...


3 comments:

sayangsayangibu said...

tomyam pun sodap
hirup sajok... ;p

~~*Lady Salwa*~~ said...

betul tu, tom yam la yang paling senang nak sediakan. Campak2 je... hehe.

Tapi hasilnya memang mabeles la... hehe

Rasa macam nak masak tom yam pulak esok...

SURIA AMANDA said...

belasah jer masak apa pun kak, janji sedap makan ramai2

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates