jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

panggilan misteri



sedang aku lena diulik intan semalam... zzzzzzzzzzzzzzzz.............(lebih kurangla cam dalam gambau diatas..tapi takder la seayu tu aku tido..seksi tu adala....) tetiba tidurku terganggu dek satu panggilan..kira jam 2.30 pagi...
telefon hubby berdering..... aku kalo tel bunyi pagi2 buta ni mmg mendebarkan.. mesti ada sesuatu yg mustahak or amergancy kannn..
aku pon bangunlah dengan jayanya... dgn mata yg terpisat-pisat ku jawab tel..helo...helo..tuttttttt...
putus la pulak...
kendian tel berbunyi lagik...kuangkat... diam.... tutttttttttttttt
dan lagi bunyi...tuttttttttttttttt
aku sangka mesti kawan hubby yg bermasalah and takder kredit nk cakap...
aku pon tel la semula... manalah tau amergancy kannnn...
org gila jer tel pepagi tapi takder hal..lainla zaman bercinta... tel la bebila pon... no hal
aku kol...tel diangkat tapi tak jawab.... senyap diam... hmmmmmmmmm...sah ada yg nk memain ni pikirku...
dan sekali lagi tel berbunyi..
terus ku kejutkn hubby... yela mungkin pemanggil taknak aku jawab... mungkin dia nk hubby yg jawab...
hubby hello.... dia letakk...hmmmm.. ni takleh jadi...
tgk ni phone pangkal 7..maybe dari johor..tapi sekang ni aku rasa kt mana2 pon leh beli no apa2 kita suka kannn...ntah la...
hubby tanya dh bapa kali dia kol..aku cakap rasa nya dah 4 kali...
dn kendian msg berbunyi... tanya kat ane ni? leh kenal x? ek eleh.. kot yer nk berkenalan pong tunggu sok pagi takleh ker??????
hubby soh aku jawab... lu saper?
dia jwab..owang la...
hubby jawab: ingatkan lembu...
dia jawab: nk kenal leh tak?
hubby jawab: nk kenal tel lah..leh kita borak....
dari cara dia menjawab msg hubby kata ni bebudak ni... agak janggal cara penulisan yg biasa2 kita chatting.. ni kali kedua aku baca msg yg cara penulisannya memerlukan otak aku utk memahami... 1st bibik bos aku yg msg kt aku bahasa indon.. n 2nd yg ni yang penggunaan ayat agak lain la.. hubby kata budak2 rasanyer kalo msg camni..lupa nk suh hubby forwardkan msg tu...leh aku kongsi ngan korang..
and yg surprise nya leh pulak dia kol..berani woooooo....
dpt kat hubby mmg masak la ko..kene goreng......
ntahla betul ke tak dia bagi nama penuh..hubby mintak ic pon dia bagi.. umo baru 16 thn..
hai bebudak sekang ni.. kalah desperate h.wife yg aku tgk mlm tadi..
siap bagi no umah... dok maran... hubby tau lak tempat2 tu sumer.. kejer kedai mkn... cuti sekolah kan...
hamik ko..kt 1/2jam hubby aku goreng...sampai budak tu tak tau dah nk cakap aper ...
betul ker tk budak tu dok maran tak taulah...
tapi tu lah... hubby ckp umo dia 45yo... tak kisah lah kan..dh kata nk kenal.. awak tel saya memalam ni kene la cakap gak.. tk kira lah umo saya berapa... aku dok sebelah nk tegelak pon ada dengar budak ni cakap..
dia kata dia main tekan jer no tu... ntah la.. ikut ko la.... kut yer nk kenal laki aku pong siang2 takleh ker???? sampai anak aku terjaga dengor papa cakap sorang2..
yong: mama yong dengar papa borak sorang2..mama diam jer......
mama: papa tgh berkenalan...
yong: ooooooo...
sudahnyer kami berdua takleh tido...dh terjaga susah nk lelap balik....
ada satu ari aku lak kaco budak ni......
hmmmmmm... ntah la remaja zaman sekarang... (ceh..mcm la aku dulu baik sangat...hehehehe)
aku dulu nk kaco org pon tahu ujung pangkal..takder la main terjah jer... dh tu takder la aku nk kol pepagi butaaa.....

tu lah kisahnyer panggiln misteri semalam....

abis....



7 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bikin hangat jerk kalu tengah best2 lena di ulit intan tiba2..dapat panggilan cam hampeh tue kan..

dalila said...

betul tu ida... sib baik tk kene maki.. tak pandai nk maki2 org pon..

AzMas said...

tu org yang jenis tak tahu malu.. gian ker apa tgh memalam dok kacau orang..

dalila said...

aku pon pikir gak.. dia tgh tuttttttttttt ker kan.. n nk dengo sore org laki.. tapi elok jer dia beborak.. takder yg xxx... bebudak sekarang mas..ajak g air terjun teladas nk ikut tu.. kut2 jijoe ni nk buat jahat ker... tk pikir tu.. tu yg ramai kene bawak lari ke lombok tu..ngarut dah aku ni...

LYaFRINA said...

ishhh..siapakh y misteri itu???

lya pon pnah gak time dah tdo... rsanya dia org main2 jer.. sbb bila lya jwb j pgilan tu, trus ltk n then.. smpai msg.. nk bkenanlan.. pelik2.. pahtu dia kol balik..lya suh fain jawab.. terus ltk n msg.. SILAP NOMBOR...
nmpk sgt kan???

dalila said...

Lya: nk berkenalan la tu... dan yg pastinyer yg kol tu lelaki..sbb tu letak fain jwb..

sayangsayangibu said...

memacam diorang nih

enpakwe sya pun pernah terima sms
macam marah marah dgn dia
lepastu bila call tak jawab pulak
tp yg naik marah tu, pihak tu sms bertalu2 dan buat miss call bertalu talu
sakit hati gak, mengganggu.

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates