jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

pendedahan seks dari kecil..


memacam reaksi dari pelbagai pihak timbul apabila kerajaan nk dedahkan anak2 kita ngan pendidikan seks dari sekolah rendah..aku pon tak reti nk komen setuju ker idak coz tk tahu bentuk dan modul yg akan didedahkan tu nnti.. tapi bila anak aku tanya "ma camana adib boleh duduk dlm perut mama?" camana bebi tu jadik ma? jadi haruslah aku fikirkan satu cara yg bijak tuk menerangkannya..jalan mudah adalah dgn tunjukkan video ni..korang mesti penah tgk video ni kan..mai kita saksikan:


adib: adib ada ekor la ma masa kecik...
mama: mmg la..
adib: adib rasa adib cam berudu kt rumah nek la ma..
mama: erk!!!
adib: kalo sape yg tak der bunga takleh masuk yer ma?
mama: yela..kene ada bunga n mesti kuat baru boleh masuk lam telo tu..
korang rasa ok tak jawapan aku tu..aku rasa ok la kot buat masa ni..yg lelain tu aku kan terangkn bila dia dah b esar nnti..

7 comments:

mamaaerish : said...

hik3... camner eh?... aduyai... ;p

dalila said...

mama nk cari jln mudah jwb soalan..gitu ler gayer nyer..

mamalieyna said...

susah kan..aduyaaii..! cabaran tuk mmberi didikan tuk anak2..

sayangsayangibu said...

menarik tui
sedang fikir gak kalau anak tanya
mmm..nak jawab apa ye?

dalila said...

gitulah bila anak dh mula menyoal itu dan ini..kepala ligat mencari jawapan..

ummzaid said...

kelakor la .. :)

dalila said...

mmg kelakor k.ummzaid

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates