jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

my weekend again........ dah takder mender nak citer n takder kejer..


aku rasa la kan posting aku sumer cam esei form 5..panjang semacam jer..kali ni aku nak cuber guna short hand laks... weekend ari tu penuh la rumah aku yg tak seberapa kaki persegi tuh..mak aku baru balik dari mekah..anak aku kater mukarromah...cam dlm lagu nabi..

alhamdulillah mak aku sihat...batuk siket jer...mak aku ada amik pic kat sana, tapi sayang blur..


mak aku kata kat sana susah nak makan ikan masin.. lagipun abah aku ada beli nenas aritu dia suh masak tulang ikan masin n nenas.. aku n my lovely sister in law masakla.. aku jadi helper jer...

so, ni la hasilner..










close up sket... gambar blur guna hp.




pastu goreng ikan masin ngan bwg n lada besar,

goreng pucuk paku pastu ikan kisi... siap, very simple..masakan kampung..yummmy...sehingga menjilat jari...


malam laks 2 orang cousin ni sibuk laks nak berinai yg mak aku bawak balik dari mekah.. baca instruction bakang packet..sekali dia tulish arab da...





















ada ker adib suh aku buat gambar org main gitar... aku pon bantai jerk la... ada ruper sket tu ok lah.. dia pon dgn bangga tunjuk kat org...





















yang ni tapak kaki blue.. kalo anak korang kaki katun taula... blues clues..











okla.. ada la ruper inai org kawin... pastu tak sampai 1 hr dah basuh.. jadi kat sini tak dpt la aku tunjukkan resultnyer..

p/s jap lagi nak balik kg...cuti sampai awal muharram..rindunyer kt kg lama tk balik....

1 comments:

eyna said...

heheheh...lawok la ko ni la..
dia ikut kehendak putera kesayangan dia tu...siap lukis orang main gitar lagi....

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates