jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

tag from jei


mai jawab tag jei..


5 benda yang MESTI ada dalam handbag ko??

mende yg mesti ada dlm h/bag aku ada 2 jer..camana?



1. purse la of coz

2. kunci keter sekali ngan kunci opis...
tapi sebab nak 5, jap aku tgk mende ada dlm h.bag aku...lala..lalal..lallal..jap ar....la..la...

3. natural clens tea

4. tali pinggang anak aku


5. lipstik, bedak

6. transformers

7. 2 purse kecil tuk duit syiling..pepagi anak aku kene masukkan dlm tabung dia kt sekolah.. tabung adib dlm kete..


8.keter mainan kecik

9. ubat gigi

1. getah rambut

2.sikat rambut

3. eraser, sharpener, pencil

4. thumb drive

5. 4 bijik keronsang

okeh..cukup pon 5..




5 benda yang ada dalam wallet ko??


1. duit la..awal bulan kembung sikit...masuk tgh bulan tinggal merah , hijau n biru...ujung bulan ...kene mintak ngan en papa..hehehe..

2. resit2 bayar umah ngan keter n PASTI yong belajar

3. segala macam kad..ic, lesen, dan ntah apa2 kad ntah..kad kredit takder..aku boros..tak pasal2 kang..

4. kad klinik

5. aik! camana setem boleh ada dlm ni..patutla puas aku cariiiii...dlm ni upenyer...




5 benda kegemaran ko dalam bilik tido ko??



1. katil la paling aku suker.. beshnyerla kalo dpt landing baiiikkkkkkk punyer...tilam ni dari aku kawen lagi tak tukar2..

2. aku suker katil jer..tapi mintak 5 aku senaraikan jer la.. lemari make up aku... dlm laci penuh ngan make up n aksesori yong..yong suker berangan depan cermin n belakon pakai make up mainan dia..

3. lemari baju aku n abang aku..

4. bakul teddy bears...stor dah penuh tepaksa letak all de bears n barbies kt lam bilik, sebelah lemari make up.. aku kemas kejap jer..pastu teraburrrrrrrrr... balik...

5. takder mende dah tu jer ada dlm bilik aku..bilik aku kecik jer...hmmmmmmmm nak cukupkan 5 mende lagi ek? tingkap la...ok gaks...tingkap bilik aku ni sepanjang lebar bilik aku...3 sliding windows...tapi yg selalu bukak satu jer...malulah bukak besar2..




5 benda yg ko suka wat?



1. Hobby aku yg utama adalah memasak..aku suka sangat masak.. tapi tak pandai sangat..utk cik abg n anak2 aku mkn bolehlah..

2. aku suka tgk keadaan yg sungguh kemas dan bersih..w/pun apa yg aku nak tu hanya 70% jer tercapai..kira oklah..aku suka gaks mengemas.. tak kisah lah apa2 pon..kemas umah ke... lemari ke... sapu sampah depan umah ker..tapi umah aku tetap berterabur ...

3. aku suka shopping..tp aku selalu leh window shopping jer..shopping tunggu dpt gaji..tapi takder la shopping sakan..ukur baju la...

4. aku suka gak baca magazine..esp magazine ttg pompuan dan rumahtangga..ttg artis aku t ak amik pot..

5. dan yg paling utama aku suka makan....dan makan..dan makan..dan makan..




5 benda yang ko teringin nak wat??



1. aku teringin nak kuruskan badan dan kelihatan cantik tuk abang aku..tapi tujuan utama adalah utk lebih sihat dan bertenaga menghadapi ambang 30an

2. teringin nak sambung dapur aku yg kecik tu..biar luas sikit..akukan suker duk dapur..kalo besar cam kt umah mak aku kt kg baru selesa.

3. aku teringin nak jadi millionaire (dah kata mende aku teringin..ikut akula teringin nak jadi aper kan....kalo aku kayaraya camtu...sumer yg aku teringin wat aku boleh wat..)

4. buat masa sekang aku teringin nk makan teppanyaki...lama dah tak pekene..abg aku tak layan mkn mende mengarut camtu..aku kan suker mkn..


5. dan yg last sekali aku teringin tgk abg aku gunting rambut pendek..kemas cam masa kawin..sekang ni dah macam pendekar dah aku tgk..tapi takleh paksa..kang dia suruh aku kuruskan badan macam sebelum kawen kang..menjawab aku..







5 benda yg ko tgh buat skang ni??



1. aku tgh menaip



2. menaip



3. menaip



4. menaip



5. menaip



5 org yang ko nak TAG???

taknak tag..

0 comments:

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates