jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

selamat ulang tahun sayang..



ari ni genap umo abang 34 thn.. ku pohon maaf berkali-kali kerana hampair terlupa tarikh yg istimewa ini..memang sudah menjadi kebiasaan abang tidak akan meraikan hari lahirnya..cukuplah sekadar ucapan selamat hari lahir...


aku mengambil kesempatan mengucapkan selamat hari lahir bersama-sama anak.. isteri apakah aku ini kerana hampir terlupa akan tarikh 16 April yg sebegitu dinanti-nantikn semasa bercinta..risaukan kekasih merajuk kiranyer terlupa atau terlewat diucapkan.. apakan daya usia mengatasi minda... ku panggil anak2 untuk menyanyikan lagu "happy birthday to you" hanya di talian..tatkala abang masih bekerja.. tatkala panggilan dijawab lantas kami dendangkn lagu yg tak seberapa tu.. itu sajer yg mampu kulakukan bagi menyesali kelalaianku...



semoga Allah merahmati keluarga ini..semoga dilimpahi kebahagaian di dunia dn akhirat..dan untukmu sayang....selamat menyambut ulangtahun ke 34... doa dari isterimu agar dipanjangkan umur..dirahmati Allah, dan semoga cinta kita kekal selama-lamanyer.....ketahuilah hatiku tulus suci dan bersih umpana ros putih menyanyangi dan mencintaimu.... akan ku abadikan jiwa dan raga ini hanya untukmu....


18 comments:

AzMas said...

Happy besday to mr gjoe...

Bila dh kawin bukan bermakna kemesraan dah berkurang.Bak kata Azman dalam lagu Maliqe & Najwa..

"Jangan kau bimbang sayang
di mana ku berada
dengan siapa ku bersama
jangan bimbang
ku tetap
kau yang punya"...

Bila makan nasik ngan mr Gjoe, ko sediakan 1 gelas aje ek.. pastu kongsi arr minum bedua.

Besday dia nih, ko suapkan nasik arr kat dia. Sok sok dia lak suap ko. Ecehh ceh ceh..

jiejah said...

hepi besday juga untuk incik suami.
semoga kalian terus² berbahagia.
Amin.

dalila said...

tq prenz..aku melalut-lalut kt dlm ni pon abang aku bukannyer tau..sajer...luahan perasaan..tp..tula realiti..

AzMas said...

DALILA,
ko lebih bertuah dari aku
so
ENJOY UR LIFE

ummzaid said...

ye betul kata Az..
ada isteri yang ditakdirkan lebih menderita dalam hidup berumahtangga..

pe kata Dalila bercinta semula dengan suami...

AzMas said...

pst kak UMMZAID, Az tu suami saya. Saya Mas.. He he he

L.A, kalo ko rasa ko nak bawak percintaan tu masuk ke alam rmhtga, ko wat aje. Usah malu2. Dia takkan cakap ko buang tebiat.. mesti dia sukaaaa... cuma dia tak nak cakap aje...
ko pecayalah cakap aku ni... sebab aku dah wat survey dulu..
ko try.. ko try..

dalila said...

aku ada jugak buat..mcm ustaz ckp..baring2 kt riba..mmg ada getaran cinta tapi kejap jer..pastu serabutla ngan anak..

pastu ustaz ckp setiap ari sekurang-kurangnyer 1 pelukan..aku ada cuba gaks..ala2 malu gitu..jgn pelik mmg dah lama sgt aku tk buat..

AzMas said...

kalau boleh amalan cinta tu ko amalkan dari mula bercinta terus bawak ke alam kawin nih. Jgn jadikan anak sebagai alasan. Walaupon ribut taufan melanda, amalan sihat tu jangan di tinggalkan. beleive me...
Biar setiap hari dia rasa dia istimewa dan ko masih sayangkan dia dari dulu sampai skang tak pernah berubah. Jgn malu2...
Ingat: walaupon taufan pernah mendatangi kita, jgn sesekali berubah hati dan amalan cinta tu terhadapnya. Lelaki ni ada ego dia... tapi kita ada cara untuk cairkan egonya.. ewahs
Ko dah ada pakej.. ko pakar menjaga perutnya.

ummzaid said...

Hehe...

Maaf Mas kak tak tau...

anak2 kecik lagi Dalila..jgn malu peluk suami depan dorang.. :)

kalau dah besar pun tak yah malu gak...
nak bahagia ni terpulang pd diri kita sebenarnya...

kalau letak pressure atau had dlm hubungan dgn suami maka dengan sendirinya kita tak mampu melebihi hadlimit itu sendiri...

Dalila masih muda dan cantik..
lahirkan cinta itu... :)

dalila said...

uish! muda dan cantik tu tak tahan tu...muda jer kak..tapi tak cantik..hehehe..muda pada usia..tapi badan cam dah tua lebih 10thn dari umo..tu yg baru sedar tu..

AzMas said...

kak ummzaid.. dalila ni lawak tul.. meh kita bg tahu dia yang selalu merendah2kan diri nih.

org kat afrika tu pun pandai gak nak cari bahagia padahal ko sejuta kali lebeh lawo dari diorang.
Baik ko grab apa yang kat depan mata tu pasal tu milik ko.

ppuan zaman skang berebut2 nak dapatkan lelaki... ingat tu amaran keras dari aku ni. Suami org lagi besh tau!

Walau pun kekadang "lelaki" ni dah idup bahagia sesangat ngan wife dia.. kategori tadak masalah punya. Tapi bila godaan setan tu datang.. akan terpedaya gaks.

zaman sekang ni dah jadi cam virus yang merebak merata alams.. ingat tu!!!

Jangan terlambat ek...

dalila said...

ye2..aku nak mula balik becinta ni..mlm tadi sebelum tido aku berangan ttg cinta, sampai temimpi2 aku g dating kt tepi pantai bedua-duaan..nampak sangat aku tgh kerja keras memikir cmana nak hangatkan balik hubungan kami suami isteri,,mesti abg aku pelik

AzMas said...

Bagus....

AzMas said...

apa kata setiap pagi sebelum g keje, ciumlah dia...
balik kang pun cium lah dia sekurang2nya kat pipi. ewahhhhs

dalila said...

mmg aku selalu cium sebelum g kejer..tp semenjak mak aku ada kt umah ni dia dah tak cium aku huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa))))))

AzMas said...

he he he.. dalila tak malu. memang lah dia segan ngan mak ko. G arr cemolot dalam bilik...

Eyna's said...

heheh...lawok plak aku bace...ada terapi umahtangga rupenya kat sini...

LA...pluang ko dah tbentang depan mata utk becinta tetiap ari...gunakan smua kesempatan yg ada...

Bagi org yg bjauhan mcm aku ni...punyalah mengidamkan saat2 bsama yg mcm ko bleh dpt tu..

Stakat jumpa shari je sminggu..aku tak dan nak bmanja..tu le masa cik abg nak berehat...ksian plak kalau nak merengek2 tak tentu pasal dan masa...

dalila said...

tapi aku suka sesekali tk jumpa..mmg terasa rindu..tetiap ari jumpa tak dan nk rindu pon..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates