jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

AdAm MiKaEeL



welcome to the family...... adam mikaeel... aku tak pernah lagi jumpa si comel adam ni... baru tengok gambar... tu pun ada sekeping jer.....anyway congratulations to my sister... dah ada anak ni besar sikit la tanggungjawabnyer ek...


aku selut kt akak aku yg single mingle lagi nih..tapi dah amik anak angkat...buat peneman sunyi..orang kata kalo ada anak murah rezeki..rezeki anak tu insyallah ada dimana-mana..akak aku ni mmg layak sesangat la ada baby, sbb aku tgk dia dah arif benar dgn penjagaan bayi...hopefully semua berjalan lancar..adam ni rasanyer umo baru sebulan..akak amik masa umo 2 weeks rasanyer...


to adam...jgn nakal2 tau..kang mak tih babab kang..

5 comments:

Eyna's said...

Comelnya...mmg btul...budak2 mmg bawak rezeki...
aku kalau dok skali dgn abg...mungkin tjaga gak sorang...tapi dok asing2 buatkan kitorang x brani...tanggungjawab besar, kalau x jalankan dgn betul...menambah dosa je nanti.

dalila said...

betul tu ina.. banyak tanggungjawabnyer..lebih2 lagi anak angkat..banyak mende nak kene fikir dan uruskan..kalau berkemampuan tak salah...semoga Allah berkati dah merahmati pengorbanan dan usaha kita yg menjaga amanah Allah ini..

AzMas said...

adik Adam... bapak2 yang ada anak nama Adam sumer cakap, budak yang bernama Adam buas sikit.. he he he

ummzaid said...

cumil. mashaAllah..
bagus akak dalila ni...
baarakAllahu feeha..

Marsha~ said...

anak angkaaaaaaaaattt?? sanggup mak dia bagi org ek budak secomel dan segebu ni... tembam yarabbi... geramnyeeeeeeeeeeeeee... untung ur sis.. suruh dia try bagi susu badan tau.. cuba gak sampai susu keluar..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates