jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

duta village, kuantan pahang (part 3)


kat atas ni antara gambar yg paling aku suka


sebelum jei n family masuk kolam sebenarnyer kitaorg dah 1/2 jam masuk kolam..tu yg kecut memasing tu.. dah siap mandi kolam, abi ajak g pantai laks... ha layan je la..mainla sampai penat.. memang sonot sangat bebudak ni main ngan ombak..sebenarnyer hotel dah naikkan bendera merah..tapi still papa budak ni ajak mandi.. jadinyer atas tanggungjawab sendiri ek....dialog adib tentang pantai dan bendera merah...
adib: ma.. ada bendera merah..tapi papa degil ajak anak mandi pantai..tak boleh kan ma? ceh konon..padahal dia yg meroyan nk mandi laut tu..

aku mmg tak suka mandi laut.. masa bujang dulu akula orgnyer..dah tua ni aku tak suka.. aku pun tk tau naper..so aku duk gali pasir jela..sambil amik gamba.. abistu..gambar aku sendiri aku tak amik..layan gambar lagi....


papa yg sibuk awasi anak


jei ngan wa tgk layang2

castle papa


mainla puas2 yong.. last yong main pasir masa umo 7 bln.. gambar kt bawah ni masa kt Hyatt



adib lak 1st time main pasir..duk dekat jer ngan pantai..tapi aku malas nk main laut... lepas ni rasanyer kerap la ke laut...asyik sebut pantai jer memasing..
makan pasir wa... senang la umi ngan abi..anak makn pasir jer.. takleh lepa wa ni ..dia suka masukkan pasir lm mulut..
klau aku sudu pasir lam mulut agak2 umi marah tak?

ooooooo...takleh upenyer..kan umi dah marah..umi tgh lap mulut wa ngan kain..

layan anak main pasir pa...

sodok dib..jgn tak sodok..

5 comments:

AzMas said...

tak sangka laer bro gjoe pandai wat istana...

dalila said...

ngko ni pon mas...dia masukkan dlm acuan jer..pastu telungkipkanla..jenoh aku buat..tak jadi

AzMas said...

oooo... main acu acu rupanya.. kalo gitu soh aku buat 10 pon boleh ler. he he he

Eyna's said...

suke tgk baju mandi yong...lawo & cekci....hehehe

dalila said...

ustazah seksi acik eyna..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates