jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

happy birthday yong...


25.2.2009..
ari ni genap umo yong 5 taun..tapi malangnyer aku takleh wish kat yong or cakap apa2 kt dalam umah pasal birhtday...besday yong takleh diuar-uarkan selagi kek dan hadiah tak disediakan.. my doter ni lain sikit..kalo nak wish happy besday kene dgn cake n lilin yg dah dipasang n siap ngan adiah... kalo aku wish kt dia mlm tadi alamatnyer tak tido la aku mendengar rengekan dia or citer dia pasal birthday party... yong nih obses sikit ngan party birthday nih.. aku bukan biasa buat besar2 pun... tapi bagi dia ada cake n lilin n beberapa bijik belon pon jadi dah.. insyallah on sat or sunday nih aku buat kecik2 jela birhday yong nih.. ingat nak buat pulut.. coz abang aku antu pulut... cerita pasal pulut teringat kt yong masa umo 3 taun..dia teki teki kt aku yang membuatkan aku tegelak sakan...teka-tekinya bebunyi begini:
tangan apa ada mata? ha jawab....
aku pon memacam la jawab..bermacam-macam jawapan aku bagi..satu pon tak betul.
n jawapannya adalah pulut... sampai sudah aku pikir kenapa pulut...rupa-rupanyer kalo makn pulut..pulut akan lekat kt jari..so kira matanyer la...alahai anak aku...
24.2.2009...
yong tak g sekolah..demam.. malam sebelum tu dah aku rasa dia suam..tp pagi tuh aku suh gak dia g sekolah sbb dia macam ok jer..n mlm semalam yong demam teruk..anak aku sorang nih kalo demam mulut bising..
mama...naper skit sangat ni ma...yong tak tipu ni ma...sakit sangat nih ma...(tangan siap ketuk2 kepala sbb pening) bayangkanlah perasaan dan naluri ibu mendengar anak merintih sakit...aku nak bawak g klinik sure dia tak larat..so aku kol papa suh balik awal sikit beli ubat.... dlm 1/2 jam lepas mkn ubt kalo dia tak ok aku ingat nak bawak g klinik...sib baik lepas tu terus tido...mlm kul 3am aku kejut lagi suh mkn ubat...n pagi tu dia dah ok cuma pening sesikit jer... tapi nak g sekolah..n cakap ma bagila yong ubat dulu takut pening kt sekolah. aku ckp takyah g sekolah.. serabut nak g jugak..takyah la jap g ma call cikgu..dia pon ok lah...tulah kisahnyer 2 ari yang lepas.... bertemu di lain lembaran....tammat

3 comments:

AzMas said...

happy besday to yong.... tu lah bebudak kan... bila time umo tu beralih aje mesti demam...

Eyna's said...

Appy best-day yong.....

La..sedang aku bc entry ko ni...akak aku call..so..aku bg le teka2 yong ni pd akak aku...jenuh dia nak pikir jwpan...
aku pun bgtaulah dia jwpan yg yong bg...gelak sakan dia dengar jawapan kretif dr yong tu...

Charlotte Arphenee said...

hepi bday yong, sowi achik jay lambat respond, busy tul sekang nih. urmmm... buat pulut kuning cicah rendang ayam... sedap nyer...

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates