jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

wat navaram


hermmmm... cam pelik jer bunyi entry aku kali nih..n lain macam jer...aku sajer nak kongsi cerita..aku tak taulah korang penah tak dapat fliers camni..tp bos aku mmg dah bebakul fliers nih dipost ke opis..aku, kalo surat yg lain macam mmg tak sampai ke tangan bos akula jawabnyer.... buat menyemakkan lagi meja dia jer..baru tadi aku kemas laci aku yg besepah tu aku tejumpa surat nih.. wat navaram..teka nombor ekor.. aku tepanggil tuk kongsi ngan kengkawan mende mengarut nih..sajer sesuker becerita.. kalo baca iklan diatas, org melayu tuh.. n org melayu majoriti islam.. aku pelikla..camana org melayu masih lagi mengunjungi premis2 sport toto dan seantera dengannyer..kalo aku lalu kt kedai no. ekor nih kebanyakkannyer org melayu yg tgh membeli n dah tua2 pun...
ada satu kes kawan atas kawan punyer citer la.. kalau mula dah kene mmg susah nak benti main mende haram nih..n penah kawan dia menang sekali puluh ribu jugakla...tak sampai seminggu pun dah abis..duit panas..
n menikut petikan diatas.. "di belakang kejayaan yang luar biasa mesti ada tunjuk ajar tok guru" orang kapir jer guna motto tu... lagi satu "jangan risau, semua adlah kesulitan" somthing wrong jer ngan ayat nih..
n de best of de best kat fliers nih adalah.." kesenangan atau kesusahan ada dalam tangan anda sendiri, jgn membiarkan peluang kecemasan ini berlepas" kah..kah..kah....mampussss..apa punyer ayat daaaa
geram jer aku nak kol no. tuh suh perbaiki perbendaharaan kata tersebut..ye ker perbendaharaan kater..ikutla apa2 pun tapi ayat tu mmg salah n dah sah2 yg buat nih bukan melayu...

4 comments:

AzMas said...

memang betul... kalao aku lalu kedai nombor mmg mejoriti melayu. ppuan bertudung pon ada. masalahnya dah baya mak2 kita...

dalila said...

aku tak penah perasan pun ada pompuan..haiiii...apa nak jadi lah bangsa kita...cam mastika laks aku nih rasanyer..

Eyna's said...

Aku pnah dapat fliers yang sama...dalam satu hari sampai 3 keping surat yg sama dia natar ke umah..kekadang ke sekolah..pelik aku..darimana lah depa trace alamat kita...

Memang dalam tu kononnnya depa ni melayu...kalau betul skalipun..ngapalah tak malu sangat...
sah2 mengaku yg depa pon dok serta buat keje mcm tu...kalau buat skalipun, diam2 udahle..ni macam bangga plak.

cleaning out my closet said...

hahahahha..
sy plak nk komen psal ayat2 cinta beliau tuh..
ada mslah nahu la plak..
kiranya baca flyers tuh mcm baca ujang la..
asik gelak je ngan ayat yg ntahapahapantah tuh...

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates