jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

bila mama malas...


ni gambar masa saya 3 ker 4 thn arrr..saya lupa lah....saya suka sweets..mama selalu marah..sebenarnyer saya bukan nk citer pasal sweets.. saya nk citer pasal ikan sardin...






Petang semalam mama saya malas masak...tapii..kene gak masak.. balik kejer mama singgah mini market beli ikan sayur n sardin (peberet papa saya)..

petang semalam saya tgk kawan saya yg sebelah rumah tu makan aiskrim malaysia.. ckp kt mama saya nk..tapi mama tak tau nk beli kt mana... tapiiiiiiiiiiiii...nasib baik saya cekap..bila dengar jer bunyi van jual aiskrim tu saya terus sepantas kilat berlari g tahan..pastu mintak duit ngan mama nk beli aiskrim..mama bagi singgit sorang..ayong mkn aiskrim coklat saya mkn aiskrim vanilla...syedappppp...

siap2 mkn hari dah maghrib..mama suh mandi.. tak lama pastu papa balik.. papa tanya bau apa ni sedap nyer... mama masak sardin pon papa ckp sedap... papa mmg kuat mkn..tapi dua tiga menjak ni papa ikut mama diet.. bdn papa dh fit saya pon tak paham nape papa nk kurangkan mkn nasi..nk bagi semangat kt mama kut....

pas mandi saya pon dah lapar... dinner time.... bertambah-tambah... sebelom tu sempat lagi mama snap2 gambar... apalah mama ni selalu jer amik gambar masakn..nk buat apa ntah...

layanzzzzz.................

ada gak ikan kembong goreng..


sayur kacang n tempe yg tk cukup bhn..

sardin sempoi..



ok..lenkali saya citer lagi ok babai...


6 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedap tue makan sadin...maw jugak..maw jugak..tapi apakan daya kat umah den xleh masak sadin.makanan yang menjadi kepantangan laki den selain dari maggie...uwaaaaaaaaaaaaaaaa tension..

mamalieyna said...

sardin pun best woo layan..hikhik..dgn nasi panas2 tu.. ^_^

dalila said...

purple: kalo hubby tk mkn g mkn sardin kt luar k..

mama: mmg maveles...layan ngan nasi panans

sayangsayangibu said...

sambal sardin adalah best.. ;p

mamaaerish@eb said...

sdp jer ai tgk... tringin pulak... nk skit boley... sardin... my fav... (",)

nieda said...

sempoi mcm ni pun tetap sedap..pembuka selera ni

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates