jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

buli dan sup kaki ayam meletops..




korang makan tak buli ayam? sesiapa yg tk mkn tolong jgn loya yer..mintak maap..tuan tanah hidangkan boli ayam ngan sup kaki ayam arini..

aku ngan yong mmg suka sangat makan buli ayam ni.. tapi hubby tk bagi sangat mkn coz tak baik tuk kesihatan..banyak lemak woooo....tinggi kolestrol...

tapi disebbkan wife dan anak kesayangan dia ni suka sangat mkn buli ayam so kekadang tu dia layan jugak la.. buli n kaki ayam ni free jer.. kawan hubby yg bagi coz dia tau kitaorg suka mkn.. mak aku pon suka gak...kalo mak datang mesti hubby amik buli ayam ngan kawan dia.

tapi bab membersihkan buli ayam ni hubby memang cerewet... kalo aku yg cuci dia tk luluskan.. so aku serahkan tugasan tu pada dia.. rela dia ngadap buli tu sejam tuk bersihkan apa yg patut.. sungguh particular orangnyer...tapi dia ngan adib mmg tk makan pun buli tu.. aku ngan yong jer..

so, ni lah rupa buli yg dah siap dimasak.... sesiapa yg suka buli tu silakan... amik bau jer la ek..hehehe..



yang ni sup kaki ayam melatop.. pedas de vasss... yg aku ngan hubby mkn jer aku buh cilli.. anak2nyer tak la..nnti fedassss.... layanzzz...

iulah sajer menu kita arini...

jap2 aku rasa ada menu yg tertinggal...jap aku cari gambo... ni ntah bilanyer ntah.. tempek jerla..sian dia lama dah tunggu giliran.. tempe goreng berlada...









10 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

akak..boli ayam tue apa??? vontot ayam ke???hehehehe....

Marsha~ said...

peerrrrhghhh.. meleleh air liur den! boleh bau sampai sini

Jiejah @ Iza said...

vontot & kaki ??
2-2 x makan hehehehe tp sup tu menyelerakan ;-))

dalila said...

haaa....purple..mmg vontot hayam tauuu.. ko gerentitk mkn kannn... hahahaaha..dah p balik umah..yg muntah lak mak buyung ni...

marsha: ko mkn bontot yer..bagus2.. selera kita serupa...

dalila said...

jiejah: ko jarang masuk umah aku sekali masuk aku kasi vontot..hahaha..dah..g mkn kopok kt bawah tu..

mamaaerish@eb said...

slm,
eb nk mtk emel add boleh?... eb nk invite msk blog sbb terpaksa privatisekan... sori yer sshkan... tq..
abbyal_bakri@yahoo.com

mamalieyna said...

buli ayam?..kita pnggl m**t*t ayam jer..hehe..mabeles..sedap tu..hehe..

kakyong said...

pos sikit yg last tu.. hoohhoo sgt sedap makan dgn nasi panas2.. bagus utk tambah susu ibu.. ;)

ohh, itu namanya buli ayam.. x tau pun, kami panggil cenonggeng.. suamiku suka sgt2.. nak mproses tu yg lomah sket.. dah cuci bersih2 gaul dgn serbuk kari.. pastu masukkan jer dlm kuali, nanti dia kuor minyak sendiri.. masak sampai garing... ;)

dalila said...

mamalieyna ngan k.yong pon suka monxx ayam tu ek... mmg mabeles..kalo beli kt pasar malam mahal tuuuu.. kecik2 4 ketui rm1.

AzMas said...

petua mak aku dulu kalo nak kasi anak riuh dan ramah.. kasi makan itu buli ayam..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates