jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

morning..... b.fast ape pagi ni?


salam...pagi... korang b.fast ape arini? arakian kisahnyer tuan tanah ni teringin nk mkn nasi kerabu... amik kau..naik balik sekilo... tak sedar diri kejap.. okeh layan gambo yer...


kt kuantan ni mmg glemer nasi kerabu sebagai srapan pagi.. ni aku beli kt kedai depan stadium..namanyer anjung stadium... bagi aku nilah nasi kerabu terbest kt kuantan ni yg aku penah jumpa.... harga dia aku tak tau...hehehe.. aku beli sekali ngan air tea ben RM5.50..
kalo dtg kuantan n korang teringin mkn nasi kerabu g cari stadium darul makmur n ada restoran nama anjung stadium...korang rasa aku pomot kedai dia ni dapat royalty tak? kurang2nyer mkn nasi kerabu free ker...kannn....

okeh... layan gabo lagik... sila lah mkn gambo ni yer kengkwan...



sekian.......


p/s: korang ada tak stapler mcm aku (yg kt gambar air tea ben aku tu) kt opis korang? opis aku banyak tau stapler kene conteng....agaknyer sapelah punyer kejer tu kan...



8 comments:

mamalieyna said...

uuuui sedapnye...tgk gambor je dah teruja ni, camno..kena terbang ke kuantan la gini..hehe..

*kite pekfes nasi lomak berlauk kerang! alhamdulillah kenyang suda,,hehe..

ainazliena said...

nmpak sedap..klu blk KTN harus carik ni..nyumm nyummm..

dalila said...

MMG SEDAP YER KENGKAWAN...KALO KE KUANTAN N ADA MASA TRY LA..

ratusiput said...

bila tgk nasi ni mmg terliur manjang....kalau lupa daratan mmg tru ngaappppppp je kdg2..tak tahan..ehehe..

Sang Karipap said...

Orang x breakfast hari ni..orang puasa sunat khamis..hehe



Jom singgah blog saya pulak :D

Gaya Tidur dan Perwatakan Anda

zue @ annaleeya said...

salam kenal.... dalila duk kuantan eh??? keje ktner??? sori byk tanya... heheh... saya pon slalu mkn kt anjung stadium tuh sbb saya keje kt stadium jer.... dalila keje mane???

nnti xchange link k.... sonot dpt kwn bloggger dari kuantan nih...

Asma said...

tgh2 diet n..tgh gambo pun meleleh air liur..mkn roti je bekfes td..huhuhu...

psst..esok nk g cari nasi kerabu la..hehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

pehhhh nampak cam sedap jerk...

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates