jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

selamat hari mama



semalam amik anak2 kat sekolah diaorg bagi aku kad utk hari ibu...

yong: mama..selamat hari ibu..ni yong buat untuk mama..cikgu cakap setiap hari hari ibu..bukan arini jer.. kita kene dengar cakap ibu..

mama: terima kasih..

adib: mama..yang ni adib punya untuk mama... cikgu cakap kene jadi anak yg baik....anak yang soleh..

mama: betul tu..adib ngan yong kene selalu dengar cakap mama dan papa..baru boleh jadi anak yang soleh dan solehah...


yang ni yong punyer..

ni adib punyer...

kt belakang yong tulis...... saya sayang mama di dunia dan akhirat insyallah saya solehah.... adib tk pandai baca lagik.... so dia tk tulis apa2...

moga anak2 mama menjadi anak yg soleh dan solehah...aminnn..



5 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sal pulak yang terharu.... Seronoknya anak dah besar kan...

Tak sabar lak nak tunggu faris wish camtu kat sal... ehehe

Semoga anak2 Dalila jadi anak yg soleh & solehah... amin

dalila said...

tima kasih sal..insyaallah.. doa2la anak2 kita jadi insan yg berguna..

fana said...

kreatifnyer anak akak, huhu xsabar nak bergelar ibu.

mamalieyna said...

aduhai terharunya ada anak2 camni..sejuk terasa pertu mengandungkan diorang kan..^_^

dalila said...

fana: insyallah satu ari nnti fana akan jadi ibu, hanya ibu yg tahu perasaan ibu...memangla..ape aku mengarut ni..

mamalieyna: sekejap jer masa berlalu..rasa baru jer diorang kuar dari perot ni..masing2 dah besar sekang..

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates