jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

n3 khas tuk cik puan mas...


mas request resepi ikan masak singgang..ko leh pejam mata jer mas.. adam pon leh buat...

bhn2:
1. ikan ikut suka ati...selalu aku guna kepala ikan aya..nk lagi best masa pantang aku jijoe selalu buatkn aku guna ikan tenggiri.. dpt kapla lagi best...


2. bawang putih dihiris or ketuk


3. lengkuas (wajib ada kalo tk x sedap)


4. asam keping (wajib ada gaks)


5. halia ( xde pon xper..baik tuk buang angin)


6. lada kecik masuk sebijik-sebijik


7. garam secukup rasa


8. ajinomoto (yg ni aku wajib ada..mmg lain sungguh rasa dia kalo x letak..kalo ko tk mkn aji x de pon xper)

masukkan sumer bhn dlm piyuk masukkan air then..masak lah... aji last sekali sebelum angkat.. siap...


1 comments:

AzMas said...

TQ.. TQ... nanti aku nak buat ngan ikan aya.. ikan tenggiri payah nk dapat yg segar kat sini.. nak mulakan hari yg sihat dowh.

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates