jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

dinner ntah bila ntah...


ni dinner bila ntah... sungguh ringkas...aku msk ikan kerisi tempoyak dan chicken wing goreng ngan tepung adabi...sedap tau chicken wing ni...tapi aku leh amik sebelah jer...ni jer yg ada dlm freezer..x sempat nk ke mini market...kalo aku mkn banyak kang tk cukup lak anak n hubby...diorg sgt2 penggemar kepak ayam..jadi aku mkn je la ikan kerisi tu..xder org nk mkn..hubby mkn kuah jer..dia mmg suka kuah tempoyak tapi mmg tak mkn ikan yg duk dlm kuah ni...layanzzzzz....





masa aku tgh msk ni hubby kol tanya nk g tak ceramah..kt surau kg dia buat ceramah...kalo ikut mmg lambat balik..sok anak2 nk sekolah..so lepas mkn mlm tu hubby terus g dgr ceramah agama...terkocoh-kocoh dia mkn nk cepat.."sedap yang kuah tempoyak ni"...bila dia puji bermakna mmg betul2 sedap..sbb dia jarang puji..kadang2 aku tanya "x sedap ker bang?" sbb susah tul nk dengar pujian tu...lelaki mmg sungguhh jujur...








10 comments:

Eyna's said...

Aku suka sangat buat ayam kentucky ni....

Beli kepak+peha dlm 10 ketul...dok ngadap makan bdua dgn cik abe aku..

Antara masakan yg mudah dan sdap.....

dalila said...

mmg mabeles ina....layan kepak ngan peha..tk mkn nasi pon takper..

LYaFRINA said...

chicken wing tu..
msti ada.. wajib.. sbb fain just makan wing jer.. mde lain dia x suka.. nk mkn nasi msti nk sayap ayam..

Ieda Al-Habsyi said...

ciken wings tu buat seniri ke? hebatlah, teror2 :)

dalila said...

lya: mmg bebudakk suka c.wing ni..anak lelaki saya pon sama..kalo ayam nk yg wing jer..

Ieda: ko ni biar betul ieda..aku goreng biasa jer la..hebat ker...tq..tq..tq...

dalila said...

lya: eh salah fain tu hubby ko kan...sori..bukanker nama anak lya asya..ingat sangat nama dia coz nk lahirkan dia kedua ni sungguh banyak dugaan dan halangan..syabas lya ...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedapnya..kuah tempoyak tue..huhuhuhuh

mamalieyna said...

sedapnya tengok ghupe ayam wing goreng tu..nakkk...telah air liur dah ni..huhu..

AzMas said...

aku jugak suka bila kena puji ngan seben pasal masakan.. hehehe.. dan aku jugak suka bila aku masak dan seben makan bertambah2.. tapiiii.. ko pon dah nampak efeknya kan..

dalila said...

ieda purple: kuah tempoyak mmg terkenal kt pahang ni..selalunyer buat ngan ikan patin lagi besh..

mamalieyna: chicken mmg best kan...mlm nnti buat la..campur garam kunyit n tepung goreng ayam adabi..takyah telo pun xper..

mas: sumer org suka kene puji kan..nak2 pulak kekasih hati..bab efek tu kami berdua pon dh lama kene efeknyer

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates