jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

lemang bos bagi


last week bos balik dari ganu..maybe dia singgah kemamang beli lemang..or tak tau lah dia beli kt mana coz masa dia bagi aku tu lemang tu masih fresh and panas berwap... lemang mmg fevourite adib and papa.. yong pn suka gak tapi tak berapa sgt..

balik dari kejer kepala dh berkira-kira nk buat rendang daging...mesti hubby tekojut..ada lemang n rendang sekali.... lemang ni bos bagi 3 btg..so sebatang bagi kt FIL... takkan aku 4 beranak nk abiskan sume tu kan..... so balik kejer g mini market cari daging yg agak senang nk empuk..kang berjam pulak nunggu masak... so bertungkus lumus la aku di maghrib hari memasak rendang.. aku buat sekilo daging..so tak lama sangatla memasaknyer...

balik jer dari kejer, dari luar rumah hubby dh terbau rendang.. makkkk aiiii siap ada lomang lagik... maka mengadap la dia ngan adib ngan lahapnyer.... aku??? bukan tk suker lemang tapiiiiiii...banyak lomak wooooo..kene kontrol.... tupon aku dah mkn 2 ketui...huhuhuh..makan gak...






jom mkn lemang bos mak saya bagi....

pokok kunyit aku nan sebatang ni pon nk enterprem...baru setahun jagung dah aku rembat daun dia sehelai wat masuk dlm rendang...


11 comments:

LYaFRINA said...

lemang... kena tunggu raya dulu.. heheheh.. tp kat kijal ada byk gerai jual lemang.. tp mmg x pernah beli.. tunggu raya dulu... bru merasa.. tp lemang tu..kalo digoreng lagi best... cuba la..

dalila said...

lenang goreng? tak pernah cuba lagi..mesti try ni..

mamalieyna said...

Ya Allah sedapnye lemang! terus rasa ngidam nk mkn ni..hukhuk..nak mkn lemang cicah rendang! mana nk dpt ni...! :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

puhhhhh nampak sedap tue....*sambil2 lap air liur..:P*

dalila said...

jemput mkn yer kengkawan...ibu mengandung kalo dah sebut kene g cari tu...

sayangsayangibu said...

fuh...nampak sodap..

Sang Karipap said...

Mak aii..bestnyer lemang. Lama x makan..huhuhu~~

AzMas said...

wowie lemang tu..
daiyet daiyet daiyet
aku pon kena daiyet jugak..

dalila said...

dah lebih 10 thn kita azam nk diet mas..

ummzaid said...

akak lg lah tergodanya.. :(

dalila said...

siannnn..k.ummizaid.. manala nk cari lemang kt sana kannn...

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates