jom try

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

jom minum petang ..temosa.


kalo kt kuantan glemer temosa ni..ada org panggil samosa.. aku duk kuantan ni la baru merasa mkn temosa ni.. karipap inti ikan...

ni petang kelmarin..balik keje lapar sangat... harus amik minum petang kan.. singgah mini market beli lauk n sayur bagai ternampak temosa beku ni... aku selalu beli karipap pusing tu.. tapi x de la pulak... so beli jer lah..

balik terus goreng..buat air kopi n mkn sensorang...anak2 tido..asal masuk kete terus tido...

dan inilah kali pertama dan terakhir aku akan beli temosa ni... korang tengok sindiri la isi dlm dia.. baik aku beli pagi2 kt kedai makcik tu... puas ati..penuh ngan inti ikan... aku sejukkan ati...jgn marah..x baik.. dh rezeki ko ari tu...so reda jer kan.... tapiiiiiiiiiiiiiii...harus aku tk beli dah..







8 comments:

Sang Karipap said...

macam karipap...samosa bukan ke bentuk dia lain?

AzMas said...

mentua saya biasa buat temosa dlm bentuk karipap biasa..

La.. buat sendiri ler. Kat sana senang dapat ikan fresh.. mesti manis dan sedap.

Eyna's said...
This comment has been removed by the author.
Eyna's said...

Wah...pebret aku ni...tapi aku panggil Temosa....

Masa mak aku mniaga sblum ni...ni antara kuih yg aku akan makan tiap2 ari...mak aku buat bulat....kuih ni gak yg paling cpat abis...aku kena suruk awal2 sblum mak aku bawak kluar....hehehhe

Ena said...

hehehe..

sy tau karipap nie.. sbb mak pun selalu buat.. bile balik kg mesti suh mak buat utk bawak balik KL.. best sbb akt area Panati Timur jer leh adapat kariapa camnie.. a'a org kuantan panggil temosa.. tami kalo tak silap sy kat TRG panggil Karipap ikan jekk.. hehehe..

dalila said...

sang karipap: kt sini berbagai bentuk temosa..bulat pon ada..

mas: aku tk pandai buat doh karipap..pernah buat sekali ngan anak2 aku.. inti jadi kulit lembik..

ina: kalo mak ko berniaga..aku leh bayangkan kesedapan temosa mak ko..kt kuantan ni inti dia manis sikit..kulit rangup..

Ena: kt kuantan ni mmg glemerla temosa ni.. almaklumlah diorg terlebih ikan..sampai ikan tu diorg buat celup tepung tuk mkn minum petang..

sayangsayangibu said...

errppp kuantan ke?
ishh...ishhh..ishh...
akak baru balik dari sana
apapun inti ikan memang meletoppsss

tp semalam tak sempat nak carilah..

lain kali kalau akak balik sana kita dating2 yeee...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah cam karipap nyek...

Copyright 2009 its is about us. All rights reserved.
Bread Machine Reviews | watch free movies online by Blogger Templates